HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2009.11.23. 08:28 pianist

2009.11.22. Vasárnap, Madárnap :)

Üdv mindenkinek.

Hát jól sikerült az este, elfogyaztottunk két üveg jóféle veresbort, és némi félüveg cherryt, illetve szecsókkal tömtük tele a majmot :)

De Madár nyert, és ez jó érzéssel tölt el. :)

Szóval nemrég tértem magamhoz.

Megvitattuk a sláger, és a danubius botrányos helyzetét, és hát elmeséltem a sztorit a maga valóságában. Az "Emmis" ki is szállt, és kivívtuk a külföld haragját.Nagyon megbotránkoztat ez az ország, és ez a vérlázító helyzet amit tesznek velünk, állampolgárokkal.Néha megkérdem...mit vesznek még el tőlünk??

Ki tudja..

Este a buli előtt gyors bevásárlás, "lájtosan" mindenki megbámult, a hypermarketben,hogy mit keres a piros szalag a kabátomon...Nemértem..senki nem néz tv-t, senki nem halgatott slágert??..Szomorú..

 

http://slager.hu  

 

...ez sem semmi.. nézzétek meg..amíg él az oldal.

Szegény csórikáim még adnak a neten, megy még a sláger, de már nincs érte fizetés, sesemmi..szimpátiából..emberszeretetből adnak..reménykedem, hogy egy szép napon a független Magyar bíróság visszállítja a rendet a frekvencia körül, és visszajöhet a sokunk kedvenc rádiója, és nem a beszédhibások országos rádióját kell hallgatnia a magyar népnek...igen !!...a neo fm-ről beszélek most.

Elég volt első nap belehallgatnom..botrányosak..

de mindezek után is azt mondom nektek, hogy szép napot mindenkinek..

És a következő pár sort a slágernek küldeném.

 

Kétségbeesett hangod
Zúg végig lelkemen
megbénít testet lelket tudatot.
tűrni és érzékelni ahogy elvész minden,
miért eddig éltem.
Amiért túléltem bármit.
Most bénán remegõ ajkakkal földre rogyva tehetetlen testem
szemébe néz. és a könny feléleszt engem.
de akkor már csönd honol mindenütt...
Mégis szívemben víz hangzik hangod, fokozva a kínt.
Nem tettem semmit.
Féltem hogy elveszítelek,
Nem tettem semmit
s elveszítettelek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr101545404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása