HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2009.11.23. 21:48 pianist

2009.11.23. parkolósnap

Hát a ma délelőttöm egy agyfasszal kezdődött majdnem.

Íme az esemény megörökítve..

Nos..kijöttem a lépcsőházból, és láttam, hogy egy autó gurul..koccanik az én parkoló autómnak épp.

Ohh "máj gárd" integetek kiabálok, h figyellj má ember mit csinálsz!!!

De mikor odaérek akkor látom, hogy üres a bal1, és vele együtt az autó is..senki sem ült benne.

Hmmm..betekintve az ablakon láttam, hogy ohne kézifék, ohne sebesség..

 

Gratulálok..

 

Kisvártatva megérkezett a gazdi, némi morcos feleség társaságában.

Néztek, hogy most mi van.Először azt hitték, hogy én mentem nekik..Ecseteltem, hogy ez az élet szemléltető tükre, ha az ember így parkol.

Mama kiabált papával, hogy "mé vagy ilyen balf@sz" :)

Ámbár ha elindulok és nem várom meg a gazdit, akkor a probléma még nagyobb lett volna, ugyanis az utca ahol lakunk nagyon keskeny, mindkét oldal autókkal tele.Ha elmozdulok, akkor megindul az opel, és begurul az útra, és a túloldalon parkoló "B" Vectrát oldalba nyomta volna..

Mivel az utca zsákutca, így hát se ki-se be, mert az opel középen lett volna, félig bent a vecrtába.

Ekkora lúzert.Kissé festékhiányossá vált az opel (szegény új autó)

Mondtam a gazdájának, h én személyszerint lesz@rom, mert az én autóm 17 éves és egyapró karc az én autómon az elfér, de az övén.. :)

Este a szokásos hétfő esti sport a leánykámmal megvolt, kell egy kis testmozgás, az sosem árt.

koccanásmentes holanpi közlekedést kívánok mindenki"net" :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr321547537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása