HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2009.12.12. 09:08 pianist

2009.12.11. Versenynap...

Érdekesen telt e nevezetes nap, két dolog miatt is..
Az egyik az volt, hogy az autóm jobb 1-es ajtaja (anyósülés) a városban egy kanyarban önállósítva önmagát kinyíllot.
Persze ennek voltak előzményei már korábban, de a zárszerkezet itt véglegesen beadta a kulcsot.
Autóbontó, 4E-HUF-ért kaptam is komplett zárat.
Persze géperejű járóművet itthol  azonnal rehabilitálva átültem nevelőapi (Matykó) Fiat Uno- inkubátorába, és azzal folytattam az utamat...Négy sebességes...ez kééész..szal nekem nempályaaaa (ahogy komám mondaná)..
Irány némi melót is csinálni cimbinél segíteni kamiondekort aplikálni, de előtte fóliabeszerzési út feeling stbstb.


Délben komámhoz boltjába beugrani Nikon D70 et fasza kis 50-es obival elhozni, fotóstáska..és irány a Piarista iskola, ahol ma fotózom, mert a ott rendezték meg az ovisok, sulisok, gimisek, ének és versmondó versenyét, minden intézményből az ügyesek itt adják elő a produkciójukat.
Miért is mondom el ezt? :)


Kicsi lánykám immáron második éve száll versenybe, megmérettetésbe itt ezen intézmény falai között, nem kevés sikerrel, amire mi szülők (és én mint zenész különösen) nagyon büszkék vagyunk.
Most is nagy tapsot kapott.
Ezen énekkel:

A szép Szűz Mária

A szép szűz Mária szent Fiának,
Imígyen énekelt kis Jézusnak:
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Aludj el, magzatom, napom fénye,
Életem egyetlen szép reménye.
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Aludj el, fiacskám, rózsaszálam,
Aludj el, violám, én zöld ágam.
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Barmok közt, jászolban, én gyermekem,
Aludj a szénában, szép kisdedem.
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Nem tudom, mit mondjak örömemben,
Hogy téged láthatlak ez életben.
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Magamhoz szorítlak, megcsókollak,
Tégedet szívemből úgy imádlak.
Örömest ringatlak,
Szívemből óhajtlak,
Aludj, aludj.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr561591945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása