HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2011.08.01. 19:00 pianist

2011 08 01 Még élek..."EZ OPERETT"

"EZ OPERETT" Ahogy Peller Karcsi mondaná az albumjában...


"..De szép volt szaladó fiatalságom, kacagó örömű vágyó kicsi lány-kis legény kicsi testvérkém......Kis húgom-bátyuskám, angyalom nézz reám süss reám, süss ki már, drága napsugár..." /Marica Grófnő/

Hát szerbusztok...kihagytam volna több mint egy évet?!

Igen ez így igaz..De sok minden történt velem, mint ahogy az átlag emberekkel történik általában és ez így van rendjén az életben szerintem.

Ami a kimaradásomat illeti, nincs mentségem...valóban némi lustaság is társult hozzá, de ami a legfőbb az életem iránti szemléletváltás ami motivált az elmúlt egy évben, és hál'Istennek talán meglesz a gyümölcse e dolognak amire készülünk.

Lábjegyzet: "Ja igen..Lindyről kiderült, hogy Pápa legnagyobb kurv@ja..a halott barátja emlékét nem megőrizve bepasizott idő előtt, mert a volt barátjával egy közös utazáson karamboloztak nem egészen fél éve, és azóta már mással van, és mikor finoman csak megkérdeztem kérdőre vont, hogy hogy merem én megítélni őt...persze erről szó sem volt...No comment.."

 De, hogy folytassam az eszme futtatásomat..

A következő sorok drága 'mostoha' Húgocskámnak szólnak.. akitől ezerszer több szeretetet kapok, mint a vér szerinti húgomtól, és, hogy őszinte legyek nem is bánom..

...Drága húgocskámnak szeretném megosztani gondolataimat, érzéseimet, és iránta érzett rajongásomat, ami azóta van, hogy az életembe ismét bekerültetek édesanyáddal együtt..

Meghoztátok nekem a fényt, a családot, a szeretetet, és az élet-család iránti kötődést amit köszönök szépen "Anya-Hugi".Köszönöm...

Tudom, hogy nem vagytok a vér szerinti anyám és testvérem, de én annak tekintelek titeket, és nagyon szeretlek benneteket. Minden "EGO" nyavajáiddal együtt anya! :)

A történet a következő:

Az én édesanyám, és a "Hugi" apukája évekig együtt éltek, és ez miatt történt ez a kapcsolódás..

Ámbár borzasztóan fáj, hogy hugi nővére nem élhette meg a 8 éves kort egy súlyos betegség miatt, és az elragadta Őt az élők sorából.

... Nyugodj békében Ancsika ...

De édesanyám már sajnos nem él itt hagyott engem 2008-ban, és családilag, hogy úgy mondjam teljesen egyedül maradtam..Ez idáig..Vagyis tulajdonképpen, 2010 elejéig, mert akkor jöttetek TI!

Mindig is Operettet szerettem volna énekelni.. Budapesten azt is tanultam, de valahogy sosem tudtam elkezdeni egymagam ezt a pályát.Mindig csak a németeknek, meg a Magyar vendégeknek énekeltem operettet a zongorám mögül, de én mindez idő alatt másra vágytam...

Ekkor jöttetek ti a Tartuffe-val, ahol is szerepet kaptam tőled hugi (mint rendező)  mint törvényszolga...Örömmel vállaltam, mert tanítottak színpadi mozgást a suliban, de azért mégis csak az énekre koncentráltunk ott, és annak technikájára-csiszolására.Hatalmas sikerünk volt több ízben is..aztán jött a sanzon, és végül az operett előadások..

Most ebben a hónapban (Július) a rengeteg előkészület és a verejtékes munka (próbák tömkelege) után eljött az előadások ideje.

Nagy sikert arattunk..és ezt szeretném megköszönni ezúton neked is "Tündérem" nem írom ki a neved, mert mint te intézményvezető ehhez nem járultál hozzá, és így az én inkognitóm is lelepleződne, hogy ki is vagyok, azt pedig nem szeretném.

Az életem művéhez adtad meg a lehetőségeket, és az elindulást 35 évesen, ezerszer köszönöm, és köszönöm..

Szasza, Barni, Jocó, Geri és az MR csapat:

Szasza: Először is gyönyörű hangod van ezt a kocsiba megvillantottad, és nagyon tetszik..hidd el..én értek hozzá...ugyan keveset hallhattam de amit hallottam az csengő volt a számomra. Egyszer szeretém hallani..A táncod olyan mint a reggeli szellő a lombokon üde és friss.. Szeretném elmuzsikálni az lakodalmadat ha egyszer férjhez mész.
És nagyon szeretnék a barátod lenni "félre ne érts" csa olyan jó veled beszélgetni, és veled lenni, sok a közös témánk.


Barni: Hát kis barátom te egy nagy dilemma vagy az életemben..Amikor a Moulin Rouge előválogatásán meghallottalak énekelni tudtam, hogy mi egy szép napon vagy így, vagy úgy de együtt fogunk dolgozni valamikor, de azt nem gondoltam volna, hogy táncolsz majd a műsoromban.Gratulálok kis barátom minden tiszteletem a tiéd.
"Hangokba zárva" emlékszel még rá? :) Sokat tanítottalak, hogy a szalagavatón előadd, és nagyon büszke voltam rád, mégha a technika szar is volt mint hallottam.
Egyszer még szeretnék egy duettet énkelni veled, ebből nem engedek, és ezt veheted felhívásnak! :)

Jocó: Arany pofám  :) Talán a legfiatalabb vagy a csapatban.. ügyes vagy, dinamikus, és roppant jó ember, alkalmazkodó és a célért szentesítő ember.Édesanyádnak épp ma mondtam, hogy milyen büszke vagyok rád, és legyen Ő is.Csak így tovább.

Geri: Ami azt illeti a "keris" év nagyon megváltoztatott, és a többiek elmondása alapján nem egészen a jó irányba..No de sebaj..Az ember változik, pláne aki olyan fiatal mint Te az meg evidens..
A ringó varnyú videón amit alakítasz az fenomenális.. Csak így tovább.

MR: Sajnos nem az én korosztályom vagytok, bárcsak úgy lenne.. nagyon bánom, hogy ezt én nem kaphattam meg fiatal koromban, akkor még nem voltak ilyen csoportok.. Ezért vagyok néha veletek :) Egy szép napon szeretnék megtanulni táncolni.
A hotelben töltött pár óra is egy élmény volt a számomra. Nagyon jó a műsor és ezt a huginak köszönhetitek kollektíven, mert ezt a csapatot Ő alapította és tartja össze.Gratula húgocskám.

Lesz még három fellépésünk megye szerte.. aztán visszajövök és írok, még talán képet is kaptok.
Még egyszer köszönöm Hugi, Anya, Tündérem, Szasza, Barni, Jocó, Geri.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr623117893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása