HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2009.11.26. 22:29 pianist

2009.11.26. Edith Piaf-La Foule

 Edith Piaf - Non je ne regrette rien - Nem, nem bánok semmit sem...

Nem történt semmi említésre méltó az elmúlt napokban azon kívűl, hogy gyakorolgattam itthol némi sanzont, Edith Piaf-tól.



Imádom a hangját..
Mindíg dejavu érzés tölt el ha hallgatom a dalait, ezeszer megnézem a "La Mome" c. filmjét.
Tanulgatom a dalait, nem könnyűek...
A legkedvesebb dal a számomra talán a "L'Accordeoniste-A harmonikás"
És amivel nem tudok betelni az a "La Foule-A tömeg (más nevén :A Forgatag)
A telefonom csengőhangja pedig a Padam-padam. :)

 

Ajándék tőlem, mindenkinek, egy-egy dalszöveg magyarra fordítva..
 

Non je ne regrette rien - Nem bánok semmit sem...


Nem, nem és nem..nem nem bánok semmit sem.
Akár jó akár nem..ami volt minden mind egy nekem.

Nem, nem és nem..nem nem bánok semmit sem.
ami volt szerte hullt, mint az út kinek kell ez az múlt.

Mágját gyújtottam én, minden emlék közé.
Ért sok bánat öröm.
Ágyő megköszönöm..
Régi szerelmekért
Sírni ugyan mit ér
Mindent mindent ha kell
előröl kezdek el.

Nem, nem és nem..nem nem bánok semmit sem.
Akár jó akár nem..ami volt minden mind egy nekem.

Nem, nem és nem..nem nem bánok semmit sem.
Múlt velem nem jöhet, mert életem ma kezdődik veled.

 

Padam-Padam

 
Egy hang kísért napéjjen át, mely poklot és mennyet megjárt

a múltból jött, akárcsak én, szól a zenekar száz hagszerén.

Már éreztem megőrít menten, és akartam tudni okát.

De hiába ég a szó bennem, a hang mindíg szavamba vág,

őrítőn hallom tovább!

 

Refr.:

Padamm, Padamm, Padamm, e hang árnyékként rohan velem.

Padamm, Padamm, Padamm, szíven üt, és én emlékezem.

Padamm, Padamm, Padamm, gúnyol vádlón és fölényesen,

Űzi hajszolja emlékek vad hadát, egy hang, mely szívembe ránt.

 

Hány szerelmed volt, nem kevés, sorsod az emlékezés

A hang kérdi: miért nem tűrsz? Hisz múltad mind emésztő tűz.

A húsz évem pergő dobverés, mint szerelmi komédiás

de életem sosem lesz egész, egy kavargó zilált világ,

mert a hang közbekiállt:

 

Refr.:

Padamm, Padamm, Padamm, mennyi szeretlek ősz idején.

Padamm, Padamm, Padamm, mennyi szeretlek utcák kövén.

Padamm, Padamm, Padamm, mennyi hazudott nagy vallomás

engem újra az utcára hív e hang, miért ne? Hisz nem lettem más.

 

Padamm, Padamm, Padamm, őrült hang mely az agyamba vág.

Padamm, Padamm, Padamm, hozza elém az árnyak sorát.

Padamm, Padamm, Padamm, látnom kell újból mindazt mi fájt,

mert a hang melyenk ritmusa őrjítő, egy szív, mely kong mint a kő!

 

... "A szeretet mindenki számára a legszükségesebb táplálék" ... /Edith Piaf/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr471555123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása