HTML

Egy zongorista gondolatai, mindennapjai ...

Friss topikok

Linkblog

2009.11.23. 08:23 pianist

Rólam, nektek, mindenkinek. 2009.11.20.

Eljött az ideje, hogy blog-ot készítsek, mert már jó ideje terveztem, és úgy döntöttem, hogy ha betöltöm a krisztusi kort, akkor ez meg fog történni..megtörtént..

Mindennapjaimat, bánataimat (amiből a legtöbb van), örömömet (ami olyan mint a fehér holló nálam) szeretném megosztani veletek, gyermekeimmel majd ha egyszer az életben olvassák ezt a blogot.

Nem ígérem, hogy mindennap írok, de ha lesz lelki erőm akkor írok mindig pár sort.

..Magamról.. 33 éves vagyok, előadóművész, akinek most nincs munkája. Van két gyermekem, egyik velem él, a kislányom. Szüleim meghaltak, legutóbb édesanyám 47 évesen, amit máig nem tudok kiheverni. Elváltam, és nagyon csúnya válásom, perem volt, főként a bíróságokkal. Társas kapcsolatban élek, de legbelül magányosan. Hiányzik a pörgés az életemből, a tenni akarás. Éveken át a zene (ami a munkám) tartotta bennem a lelket, de mára már az sem nagyon.

Edith Piaf a kedvencem, sok dalt éneklek tőle, az életem, gondolkodásom legbelül olyan mint az övé volt..Bérlakásban élek..Röviden ennyit..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zongorista.blog.hu/api/trackback/id/tr231545398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása